myWayPoint :: FAQ
Goedemorgen, kunnen wij u helpen?

 Selecteer soort en product
product soort
product

 Gevonden:
Zumo XT mist kaarten na een update

Het kan voorkomen dat na een (kaart)update van de Zumo XT je kaarten mist in het overzicht. Op het toestel kun je als volgt controleren welke kaarten er aanwezig zijn:

instellingen -> kaart en voertuig -> mijn kaarten

Hier zouden de volgende kaarten moeten staan:


  • CN Europe NTU 202x.x0 ALL South

  • CN Europe NTU 202x.x0 ALL North

  • TopoActive PS Europe 202x.x0 South West

  • TopoActive PS Europe 202x.x0 North East

  • Europe DEM

  • CN Europe NTU 202x.x0 Parkopedia

  • CN Europe NTU 202x.x0 Foursquare


Indien je de motorkaart in gebruik hebt dan moet daar ook nog 4 maal de OnRoute Motor 5.16 vermeld staan.

Mis je na de update nu 1 of meer van bovenstaande kaarten volg dan onderstaande stappen:

  1. Schakel het toestel volledig uit, door de aan- uitschakelaar net zolang in te drukken tot je de melding krijgt 'Toestel uitschakelen?' kies voor 'Uit'

  2. Verwijder het geheugenkaartje met de OnRoute Motorkaart

  3. Schakel het toestel in, controleer of nu alle kaarten getoond worden (uiteraard zie je Motorkaar niet)

  4. Schakel het toestel weer uit zoals bij stap 1 vermeld is

  5. Plaats de OnRoute Motorkaart microSD kaart weer en start het toestel op

  6. Nu zouden alle kaarten weer getoond moeten worden en het apparaat zal dit ook blijven doen tot er weer een kaartupdate is geweest



Artikel toegevoegd op: 01-05-2021